Re: Donate Button in Menu

Shoutbox
  1. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    lol true. Although I was still surprised at how many people were on the boardwalk yesterday
  2. Alexa @ Alexa:
    @Jameson THE Savage ya, I usually prefer the secret beach since it's less crowded, but I realized right now, the whole beach is less crowded LOL
  3. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    @Alexa I didn't go down to the bottom, but I'll definitely have to check it out more when the weather gets better. It's beautiful down there
  4. xay @ xay:
    I live in a river by elzar's van
  5. elzar @ elzar:
    I live in a van down by the river
  6. Alexa @ Alexa:
    @Jameson THE Savage oooh, down by secret beach! That's the best spot!!!
  7. Fury @ Fury:
    Everytime! Every fucking time fonzie tries to diss or be funny, you gotta roast him the perfect way possible!
  8. Fury @ Fury:
    Hahahahahahaha @Jameson THE Savage
  9. fonzie @ fonzie:
    thrust a glass shard into your fucking throat and twist it so you can experience excessive amounts of pain and then die
  10. xay @ xay:
    it is okay we dont accept pendejos in canuck-land
  11. fonzie @ fonzie:
    ill let you know when im looking for unexceptionals
  12. fonzie @ fonzie:
    canucks need not apply
  13. Pat Hiscock @ Pat Hiscock:
    snoid
  14. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    Looking for someone to teach you how?
  15. fonzie @ fonzie:
    send me a private message here if you think you fit the bill
  16. fonzie @ fonzie:
    i am looking for exceptional humans
  17. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    @Alexa I went jogging along the boardwalk. Ended up at the water plant
  18. Alexa @ Alexa:
    @Jameson THE Savage What you doing down there?!
  19. Pat Hiscock @ Pat Hiscock:
    @Foo your dad hits diff but you don't see me complaining
  20. ws @ ws:
    tfw no one plays stardew valley with u
  21. Crooked @ Crooked:
    basedfoobasedfoobasedfoobasedfoobasedfoobasedfoobasedfoo
  22. T @ thruman:
    do you happen to use discord?
  23. T @ thruman:
    @Foo take this W nig
  24. Foo @ Foo:
    ur mom hits diff
  25. Pat Hiscock @ Pat Hiscock:
    K rose hits differently
  26. T @ thruman:
    lmfao @xay
  27. xay @ xay:
    Highways must be nice to do mexico shit
  28. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    Rode the wave - hypothermia
  29. T @ thruman:
    @Jameson THE Savage ride the wave my friend...ride the wave.
  30. T @ thruman:
    or just delete page 4.
  31. Crooked @ Crooked:
    nothing like a big fat doink amirite, now we just need some TTT to go with it
  32. Jameson THE Savage @ Jameson THE Savage:
    Smokin joints on the boardwalk at sunset. This shit is nice
  33. Crooked @ Crooked:
    please delete the "amusing videos" thread.... please....
  34. caitlynn_ @ caitlynn_:
    i hope u all have had a wonderful day
  35. caitlynn_ @ caitlynn_:
    hi guys!
  36. elzar @ elzar:
    He turned into a pickle. funniest shit ive ever seen
  37. franky @ franky:
    gg isn't stressful
  38. Crazy @ Crazy:
    911 operator is much less stressful than GG
  39. Fury @ Fury:
    Its always fun to see that
  40. Fury @ Fury:
    Hahahaha fonzie rejected
  41. T @ thruman:
    how many games have you played you no life fuck? holy shit....
  42. ws @ ws:
    no tyler i havent
  43. Crooked @ Crooked:
    have you tried copy-pasting
  44. Crooked @ Crooked:
    embed it
  45. ws @ ws:
    why can i not post screenshots in shoutbox
  46. ws @ ws:
    NOT HIM
  47. ws @ ws:
    NO
  48. blake_won @ blake_won:
  49. ws @ ws:
    plz
  50. ws @ ws:
    does anyone wanna play stardew valley
26 Members Online

Servers










Latest Donations

New posts Profile posts

Members online

Forum statistics

Threads
2,286
Messages
29,290
Members
441
Latest member
xenomorph_006
Top